sâmbătă, 15 martie 2008

Azi mi-am inceput viata de blogger!

Da! Intr-un sfarsit, fiindca imi era deja rusine sa fiu ultimul din clasa fara blog personal, am decis ca e momentul sa fac primul pas in directia asta. Astfel ca, emotionat si nerabdator, mi-am facut o cruce mare, am spus "Doamne ajuta!" si am apasat pe POSTARE.
Si pentru ca aici e inceputul, si am invatat deja cum e bine sa fie incepute lucrurile mari, o voi face si in cazul acesta:

Declar ca intentionez ca tot ce urmeaza sa fie rezultatul unui efort de creatie sustinut, urmat de autocenzura de bun simt, bazat pe selectivitate calitativa ('si cantitativa!' - imi striga celalalt eu), cu scopul nobil de a contribui constructiv la procesul de evolutie, atat umana cat si profesionala, si atat personala cat si tertiara.

Deci, imi doresc "Mult SUCCES!"

5 comentarii:

Unknown spunea...

si eu iti doresc succes :P

George Vintilă spunea...

Felicitari ...si pt blog si pentru fotografii. Sunt cumva prin botosani cucuteni?

Dan BUJDEI spunea...

Va multumesc mult, si va doresc si eu succes!
Alecsandru, sunt facute in Potingeni, dupa Movileni.

Unknown spunea...

Felicitări! Deşi târzii, bucuroase felicitări acompaniate de curiozitatea a vedea cât mai multe fotografii (bune) semnate Dan Bujdei! :D

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.