duminică, 24 august 2008

Best of 2007

Revin cu un proiect destul de indraznet, dar necesar.

Indraznet, pentru ca implica sa postez fotografii dintre primele facute de mine imediat dupa ce mi-am luat aceasta camera foto pe 22 ianuarie 2007 (daca retin bine), dar necesar pentru ca am realizat ca doar asa s-ar putea vedea felul in care am evoluat, de la inceput si pana in prezent (desigur, daca am evoluat...).

Selectia a fost facuta dupa criterii multiple, care cu greu mi le pot explica sau ordona chiar si mie... Dar interesant este ca, am fost uimit sa constat cum unele din imaginile care atunci mi-au parut cele mai bune, acum au scazut drastic in rank, lasand locul altora care imi pareau mult mai nereusite, in timp ce altele nu numai ca si-au pastrat pozitia, dar chiar si-au consolidat-o.

Si mai specific ca pentru unele luni, voi solicita ajutorul vostru, intrucat nu am reusit singur sa aleg castigatoarea!

Sa incepem:



IANUARIE



Aceasta face parte din prima serie de fotografii facute in prima zi cu noul Canon 400D. Este de fapt cadrul 0066, si a iesit jucandu-ma si cautand subiecte interesante de fotografiat prin casa.
In ianuarie am facut 201 cadre, in sase sesiuni (zile) diferite.



FEBRUARIE



Aici, putina postprocesare. Am folosit Curves in Photoshop CS3 si alte cateva mici retusuri. Trandafirii erau rosu si alb, de la stanga la dreapta.
In februarie, 647 cadre in 13 zile.



MARTIE



O fotografie cu noroc!
Dupa cateva cadre fara nimic special, in care incercam doar sa prind expresia gugustiucului, pe care-l momisem inainte cu miez de paine, s-a intamplat ca vrabiuta sa apara din senin, dand dinamica, sens si chiar si un titlu imaginii: "Sneak Attack"
In martie am facut 375 cadre, in 8 zile



APRILIE



In asteptarea unui client, in curtea sediului, m-am jucat cu primele lalele ale anului. Fotografiata din stand pe vine, cu o mana pe camera si una sub floare.
169 cadre in 7 zile.



MAI







Iata ca deja, pentru mai, nu am mai putut sa ma decid. Astfel, va rog sa contribuiti cu parerile proprii, adaugand comentarii, pentru a afla impreuna care sunt castigatoarele.
In luna mai, 836 cadre in 11 zile.



IUNIE









In luna iunie, 1019 cadre in 18 zile.



IULIE







In luna iulie, 748 imagini in 13 zile.



AUGUST









842 imagini in 15 zile.



SEPTEMBRIE





Spre sfarsitul anului, observ ca, desi nu-mi mai amintesc bine motivele, am inceput sa las camera sa se odihneasca, astfel ca au fost mai putine zile in care am fotografiat si mai putine cadre trase. Si implicit, ceva mai usor (sau mai greu, din lipsa) sa aleg fotografiile cele mai bune.
388 imagini in 6 sesiuni.



OCTOMBRIE





In luna octombrie am facut 594 fotografii in 8 zile.



NOIEMBRIE



Din nou o singura fotografie, un `best of` al lunii ales cu un pic de frustrare de aceasta data, pentru ca as putea spune ca a fost o luna moarta... Nu am avut din ce alege, dar aceasta de mai sus, fara a avea nimic altceva special, este o fotografie de concert, Kumm live in Iasi in 8 noiembrie 2007, facuta cu mare noroc "pe blitz-ul altcuiva".
In noiembrie 460 cadre in 8 sesiuni.



DECEMBRIE



Si ultima, o alta singura clasata, din nou o fotografie de concert, facuta in 15 decembrie 2007 la 3G live in Hand, Iasi. Chitara este un Ibanez apartinand lui Sorin Petrila, zis Sorin Petrila, care ocupa postul de rhythm guitar in trupa AG Weinberger Blues Band.
Decembrie: 407 cadre, 9 zile.



Astea sunt toate, si acum va rog sa contribuiti cu opiniile personale exprimate sub forma de comentarii pentru a ma ajuta sa finalizez clasamentul, alegand castigatoarele dintre finalistele lunilor mai-octombrie.
Mai adaug ca, exceptand cele doua imagini idn noiembrie si decembrie, alese din motivele spuse mai sus, am exclus din selectia facuta toate fotografiile culinare si de concert, intrucat fac parte din proiectele posturilor viitoare, pe care le voi adauga cat de curand.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am sa comentez asupra clasamentului, dar ma bucur ca ai reusit sa mai updatezi blogul.

Astept si seria cealalta ;)

Anonim spunea...

O idee de clasament: August, e plin de viata, urmat de septembrie si iulie.

Frumoase sunt oricum toate.
Spor la fotografiat!

Anonim spunea...

Mai... nenea dan, mai baga si tu ceva pe aici, si incearca sa nu invinuiesti timpul.

Lavana spunea...

A venit toamna!
Inspiratie si spor !
Frumos tot ce am vazut pina acum!

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Fotograf Georgi spunea...

Mai..este incredibil de bine reprezentata, imi place foarte mult.